אפשר לחיות ולשיר…

אתמול קפצתי לשוק הפשפשים עם אחותי הגדולה

שהיא מעצבת פנים מוכשרת.

לשם הדיוק- היינו שם גם בשבוע שעבר…

והפעם הביקור היה קצר וממוקד יותר.

הסיבה הרשמית לביקור החוזר {לא שצריך כזו?..}

הייתה קניה של אביזרים ללקוח

והפחות רשמית שרצינו לנצל את השובר לrice

שהיא רכשה באתר איזהכיף.

את הסיבוב פתחנו בקפה וארוחת בוקר במרגוזה,

מאפיה ביתית משובחת ונעימה ביותר.

אכלנו ביצים רכות עם מקלוני שומשום וגבינת שמנת.

אני חושבת שמאז הילדות לא אכלתי

ביצים רכות {או קלות כמו שאז קראתי להם}

ולקפה הצטרפה מיני נשיקת מרנג נפלאה.

משם המשכנו ישר לחנות של סופי.

מבחינתי זה כמו ילדה שנכנסת לחנות סוכריות.

הכל כל כך צבעוני שפשוט קשה להתנתק

מהחפצים היפים.

העובדה שאני עדיין מובטלת….הקלה במשהו

את ההתנתקות🙂

ואני גאה לומר שלא רכשתי כלום!

אבל לקחנו נייר עטיפה מהמם

שעוד לא ברור מה אני אעשה איתו

אבל הוא מאוד שמח לחזור איתי הביתה.

רינת רכשה כלים מהממים עבור הלקוח שלה,

וגם כמה פריטים לעצמה.

אחרי כל זה ושוטטות בדוכני השמונצעס

שהניבו את כלי הזכוכית המהמם הזה בצורת לב

{ הכלי והמכסה היו זהים אז כל אחת מאתנו לקחה חלק אחד}

אפשר להבין שהתעייפנו…

ואז התיישבנו בפועה.

הכיף במקום הזה- מלבד כמובן האוכל הטעים,

זה שאני מרגישה

כאילו אני בבית של סבא וסבתא שלי

שום דבר לא תואם לשני,

לא הכסאות ולא הכלים…

פשוט ומקסים.

ועם החשבון מקבלים גלויות יפהפיות.

אני אוספת אותן…

ותולה על הלוח בחדר העבודה שלי.

ככה עברו להן בנעימים 3 שעות

וכבר הגיע הזמן לחזור לקיבוץ

לאסוף את שחר מהגן.

ואחרי כל זה- אפשר לחיות ולשיר.

מאחלת לכם יום קסום וצבעוני במיוחד!

2 תגובות

מתויק תחת המלצות על בילוי, וינטאג'

2 תגובות ל-“אפשר לחיות ולשיר…

  1. רינת אונגר

    אחותי האהובה! לחיי עוד הרבה ימים רוויי קסם, צחוק פרוע וניסים! ימים שבהם אנו יודעות ש… "הכל אפשרי", רוכבות על גלי חלום! ולחיי עוד הרבה רשומות משובבות נפש שכאלה!

כתיבת תגובה

