בנות חורין

ובכן…במסגרת רשימות ה"צריך"

צריך לנקות את הבית לקראת הפסח

כן…הפולניות מעל לכל!

אפילו אני- שעבדתי פעם בקירבי

{שואבי האבק האגדיים}

שהייתי שואלת אנשים תמימים

האם אתם רוצים שהבית שלכם רק ייראה נקי?

או שהוא באמת יהיה נקי??

{ולא להאמין איך אנשים נופלים בפח מעצם השאלה

מה, ברור שאני רוצה שאצלי באמת יהיה נקי}

כבר מזמן שואפת שהוא רק ייראה נקי.

אבל בפסח- אני רוצה שהוא

באמת

יהיה

נקי!

ואז- נתקלתי במודעה הנפלאה של "אמה"

שאומרת שהיא מנקה את הבית לקראת פסח.

חיכיתי חיכיתי ומי לא בא?

"אמה"

אמה מה, נאלצתי לנקות בעצמי,

יחד עם עלמה פצחנו בניקוי אביבי

והשתדלנו מאוד לנקות בכיוונים שונים

ובהתלהבות ילדותית.

{כמו שנאמר בסרט תחת שמי טוסקנה-

and i tried to follow it

by pulling ivy,

spherically and with childish enthusiasm}

ושרנו לנו שירים מעודדים

כדי שזמן הנקיון יעבור יותר בנעימים,

ואני חייבת לומר

{מבלי להשתחצן}

שהבית שלי נקי ומקסים!

{חיוך גדול}

 

 

2 תגובות

מתויק תחת הארות קטנות וגדולות, הבית שלי

2 תגובות ל-“בנות חורין

  1. יוליה

    אני כול כך מבינה אותך
    נקיון זה פשוט מבאס
    ואני לפעמים חושבת לעצמי בשניות של יאוש שזה הרי לכול החיים- נקיון הזה
    כול הזמן צריך לנקות ולנקות ……
    ואז באה המחשבה שניה שכיהיה עשירה, (מספיק עשירה) תיהיה לי מנקה פעמיים בשבוע או שתחיהיה לידי צמוד!!
    אז אני מזדה איתך מותק
    אומנם הבית שלי עוד לא כול כך גמור לפסח(חלונות-זה מכה)
    אבל אני משתדלת לראות את אור בקצה המנהרה-או בית!

  2. כולי קינאה. רוצות לבוא להמשיך גם אצלי?🙂

כתיבת תגובה

