הבית שלי ו- insite of the day

בעקבות הנקיון האביבי

החלטתי לצלם כמה פינות אהובות

בבית שלי

מימין למעלה- ציור של רון {בעלי המוכשר}

וכרית בבושקה של אקססוריז

שהייתה במקור תיק…

משמאל- ציור של נריה

{אמא של רון המוכשרת- זה עובר בגנים}

וכרית מהממת של pip studio

{שקניתי באמסטרדם בקיץ שעבר}

ואוליביה- החתולה.

קטע מהמסדרון- ענף עם ציפורים

מתנה hand made מרינת

{כמה טוב שיש הרבה אנשים כישרוניים מסביבי}

והמשפט המנצח מהסרט "החיים על פי דן"

be prepared to be surprised

ובבושקות בסלון…

אלו משמאל נעשו על ידי

מקרטון, מפיות וסרטי בד.

ו- the insite of the day

שקבלתי במייל מהילה אסאו

והייתי חייבת לחלוק אותו-

סופ"ש נפלא!

3 תגובות

מתויק תחת DIY, בבושקות, הבית שלי, עבודות שלי, עיצוב פנים

3 תגובות ל-“הבית שלי ו- insite of the day

  1. אביטל

    הי שרון.
    אני קוראת נלהבת של הבלוג שלך, גם אם אני מגיבה.
    מקסים, מקסים. איזה בית מפנק וכייפי, סוג של בית מהאגדות.
    אהבתי מ א ד את הציור של רון בסלון. תמסרי לו בבקשה.
    חג שמח והמון אושר ואהבה ודברים טובים.
    אוהבת, אביטל.

  2. אביטל

    התכוונתי: גם אם אני לא מגיבה…
    אופס

  3. תודה רבה על המחמאותֱ! אני אעביר כמובן גם לרון🙂
    חג שמח לכם ונשיקות!

כתיבת תגובה

