עברנו את פרעה נעבור גם את זה

הסדר.

אז איך היה הסדר?..

אצלי הכל בסדר.

ערכנו סדר מקוצר

שבמהלכו שתיתי יותר

מארבע כוסיות…

עוד לפני הכוס הרביעית

אבל מי סופר?..

מה שגרם לי אוטומטית

להיות עליזה ושמחה ביותר

עד כדי כך שכשהגענו לקטע

של "ותקח מרים הנביאה אחות אהרון…"

אני ראיתי בעיני את המילה

ותקזז???

{מפה ואילך- צחוק היסטרי}

מה לעשות שבפונט המקראי

האות ח למעשה נראית כמו שני ז

עם גגון מעל…

אז שלפתי את הנייד

וצילמתי בזמן אמת

{הפוקוס בתמונה כנראה

מעיד על פוקוס הצלמת}

החג.

נסענו למשתלה,

שתלנו פרחי קיץ בגינה שלנו

וגם בגינה של סבא וסבתא

אכלנו, שתינו, הילדים ראו סרט.

עבדים היינו במצרים…

ולפי רון חלקנו עבדים גם היום

{זה המקום לאנחת רחמים קלה}

מה לעשות שדווקא בחג

החלטתי שצריך לפנות חלק מהטרסה

בגינה כדי שיהיה מקום להתנדנד בערסל?..

אז סחבנו אבנים…

{אם לצטט את שחר: "אבא, אתה מרים כבדים!"}

תודו שהיה שווה!

מבט על מהערסל- עץ הפקאן

{חיוך גדול}

אחרי זה נתתי ל"עבד" לנוח

ולקחתי את הילדים

לטיול אופניים ברחבי הקיבוץ,

עם השתהות בגן השעשועים.

פגשנו חברים, שוב אכלנו

בשלב זה הסבלנות אני מודה

כבר לא הייתה בשיאה…

אבל נותר לנו רק-

מקלחות פיפי ולישון.

בסך הכל- היה לנו יום חג שגעון!

אתם מוזמנים לשתף אותי בחוויות שלכם!

השארת תגובה

מתויק תחת הבית שלי, משפחה

כתיבת תגובה

