חזרה לשגרה…?

הבוקר שאחרי החופש…

חזרה לשגרה

חזרתי הביתה אחרי פיזור הבוקר

ומצאתי את חצי התפוח שהשארתי על השיש

ואת "ספיידגן" תלוי בנונשלאנט

על ידית המגירה במטבח.

השארתי אותו שם.

{חיוך}

זה היה אמור להיות הכל להיום…

אבל אז קיבלתי את התמונה הזו במייל

כמה מתאימה לי הפוזה הזו

במיוחד שכבר יש לי ערסל…

ונזכרתי ישר בכל הדברים שתכננתי לעשות

חשבתי לעצמי שאם אני אפרסם

את התכנית שלי להיום,

אולי זה יעזור לי לממש אותה…

אז הנה היא לפניכם:

לתלות כביסה.

לצבוע את הארון {אתמול כבר שמתי עליו פריימר}

לצבוע את המיטה של עלמה {אותו כנ"ל}

ללכת לסופר {הגדול}

להוציא סיכום פגישת צוות {שנות ה- 60 בקיבוץ}

לעבוד על הלוגו {אותו כנ"ל}

מספיק ודי, לא?..

!wish me luck

2 תגובות

מתויק תחת מה קורה במטבח

2 תגובות ל-“חזרה לשגרה…?

  1. לא נורא אחותי, בינינו, לדוגמנית בטח לא היה ממש נוח עם כל הזרדים היבשים בגב והשרף של העץ שנדבק לרגליים….הכי כיף זה לתלות כביסה🙂

  2. רינת אונגר

    Good Luck sis, SPECTACULAR THINGS ON THE WAY!!!!!! LOVE

כתיבת תגובה

