מפורמייקה לארון כפרי

בשביל מצב הרוח התחלתי ישר מהסוף

{חיוך}

וכך זה נראה אחרי…

אני חובבת גדולה של המראה הכפרי

ויותר מזה של עץ.

אבל במציאות נתברכתי

בלא מעט ארונות פורמייקה

{שירשנו עם הבית בקיבוץ

והשארנו אותם מטעמי נוחות/ תקציב וכו'}

ואני שמחה לומר שסוף סוף

צבעתי את האחרון שבהם-

הארון בכניסה האחורית.

וכך זה נראה לפני…

את תמונת ה"לפני" נזכרתי לצלם

אחרי שדלת אחת כבר הייתה צבועה…

אז מה בעצם עשיתי-

צבעתי את הפורמייקה בצבע יסוד על בסיס מים

ולאחר הייבוש בצבע שמנת על בסיס מים

אח"כ עם חתיכת עץ ישנה

"שרטתי" את הדלת לאורך בכמה מקומות.

חתכתי לייסטים מעץ לצורת Z

צבעתי גם אותם בצבע שמנת על בסיס מים

ושייפתי אותם בקצוות בצורה לא אחידה

ועל הכל מרחתי שכבת לכה שקופה על בסיס מים מט.

אחרי כל שכבה

{גם של הצבע וגם של הלכה}

שייפתי בנייר שיוף אפס!

אני ממליצה לכם בחום לא להתעצל

ולא לדלג על השיוף בין השכבות

כי זה נותן לרהיט פיניש הרבה יותר חלק

ונעים למגע!

הברגתי לדלתות הארון

{רון נתן את הקווטץ' האחרון}

והחלפתי את הידיות לידיות ברזל שחורות.

ואחרי כל זה הייתי חייבת לשפר גם את הפנים

נפרדתי לשלום מהטפט שעטף את המדפים

צבעתי את כל הפנים של הארון

בווש בצבע ורוד בייבי עדין+ לכה שקופה

ועטפתי את המדפים בנייר עטיפה

של הולי הובי להשלמת האווירה הכפרית.

{בתמונה למעלה בובת הולי הובי שלי מהילדות

קבלתי אותה כשהייתי בת 8, והיום היא יושבת

לצד חברתה בחדר העבודה ותודה גדולה

לאמא שהצליחה לשמור לנו על הנוסטלגיה}

עכשיו נשאר לי רק לבנות ספסל

שיעמוד בגאון לצד הארון

ובינתיים- כיף לעבור במסדרון!

{חיוך גדול}

3 תגובות

מתויק תחת DIY, הבית שלי

3 תגובות ל-“מפורמייקה לארון כפרי

  1. שוש טמבור

    פשוט נפלא!!! השילוב של הכשרון האומנותי,המיומנות בידיים וקצת צבע הביאו לתוצאה יפהפיה זו! כל הכבוד ויישר כוח!

  2. עמרי

    ראינו בשבת, מפתיע כמה שזה נראה טוב

כתיבת תגובה

