מתוק בפה מתוק בלב better together

הדרך אל ליבו של הגבר עוברת דרך קיבתו…
מי שמכיר אותי יודע כמה זה נכון לגבי.
אוכל טוב עושה אותי מאושרת
ומתוקים בכלל…
אז לשיפור מצב הרוח
הכנתי עם הילדים עוגיות.

עוגיות אותיות, חיות ולבבות.
כתבתי לי מילים כמו
אני בריאה
בריאות
חיוך
ותודה
והחלטתי להתחיל את היום
בתה צמחים מפנק ועוגיות
גם ככה המזג אוויר מזכיר לונדון…
want a cup of tea?..

תודה על העידוד אתמול!
זה אכן עזר, תמיד כיף לקבל
תזכורת לאכפתיות ואהבה
{גם וירטואלית}

אחותי שלחה לי שיר עידוד

better together

עוגיות סוכר

125גר' חמאה רכה

חצי כוס סוכר

1 ביצה

1 כפית תמצית וניל

2 כוסות קמח רגיל

חצי כפית אבקת אפייה

2 כפות סוכר לקישוט
{אני השתמשתי באבקת סוכר}

מחממים תנור לחום בינוני.
מערבבים היטב את כל חומרי הבצק
עד שמתקבל בצק אחיד וחלק.
יוצרים כדור בידים מקומחות
ומצננים במקרר כחצי שעה.
מפזרים קמח על השולחן
{כדאי גם על המערוך ועל הצורות}
מרדדים לעלה בעובי של 4-5מ"מ
וחותכים לעוגיות.
מניחים בתבנית עם נייר אפייה
אפשר לזרות סוכר לפני האפייה,
או לפזר אבקת סוכר לאחריה.

בתאבון!

4 תגובות

מתויק תחת הארות קטנות וגדולות, ילדים, מה קורה במטבח

4 תגובות ל-“מתוק בפה מתוק בלב better together

  1. אחותי – התמונות של העוגיות יצאו מדהימות – תשלחי את הקבצים שנוכל להדפיס ולתלות!!

  2. זה פשוט מקסים ויצירתי ברמות!!! אפשר רק לדמיין לאן יגיעו ילדים שגדלים וסופגים חדוות יצירה שכזאת!!!

  3. rinat

    אחותי את אלופה! חושבתני שזה אחד הפוסטים הכי יפים ומשובבי נפש שהעלית…….
    גאה בך!
    Let your light shine from within!
    kissses
    R

  4. nofar

    שרון,פשוט מקסים….
    בדיוק קניתי אותיות לעוגיות,המתכון שלך הגיע בדיוק בזמן…רעיון מקסים למתנה לתשומת לב…
    הבלוג שלך מעורר יצרתיות..

כתיבת תגובה

