אני אמא טובה- יום הפרגון העצמי

מכירים את הימים האלה

שהכל זורם בהם חלק?..

אחה"צ עובר בנעימים

הילדים משחקים יפה,

אוכלים, מתרחצים…

מבלי שנרגיש שהתאמצנו

או התעצבנו בדרך?..

ובכן אתמול היה לי יום כזה!

זה לא שזה כל כך נדיר במחוזותינו

אבל גם בימים טובים בדרך כלל

יש לי איזה רגע עצבני או משהו אחד

שלא הולך כמו שהייתי רוצה…

ואז אני מעודדת את עצמי

שזה בסדר ואין דבר כזה

מושלם!

אתמול נהנתי מאוד

מבילוי אחה"צ ביתי עם הילדים

ובסופו הרגשתי שכן

אני אמא טובה!

ושמגיע לי לפרגן לעצמי על זה…

{וזה כן נדיר במחוזותינו…

בכל זאת גנים פולניים…

נכתב בחיוך}

והרגשתי צורך עז לחלוק

את האושר הגדול הזה

שמציף אותי,

פשוט כדי שתדעו שזה שם

וההורים שבינכם יוכלו

ליישם את זה בקלות רבה

ולארגן לעצמם אחה"צ של אושר

עם הילדים שלהם!

אז מה היה לנו-

אחה"צ התחיל בדריכה בגיגית הבוץ

{שלב אחרון בתנור- מה שאומר שהפוסט בעניין קרב…}

אחריה כמובן היה צורך במקלחת

ואז הילדים לבשו פיג'מות

{אפשר כמובן לוותר על החלק של הבוץ

ופשוט להכריז לשם הגיוון

על יום הפוך שבו מתרחצים קודם

לובשים פיג'מות ואז משחקים…}

ופנינו למשחק בסלון.

כבר בשבת אחה"צ עלמה ושחר

החלו בבנית אוהל בסלון

שהיה כל כך מושקע שלא היה לי לב

לפרק להם אותו…ולכן החלטנו

לשמור את ה"בניה" ליום נוסף.

{זה היה משחק אהוב גם עלי בילדות

אני ואחיותי היינו תולות את השמיכה

מאיזה מסמר ויושבות בפנים…}

האוהל היה בנוי מכל כסאות האוכל

{6 במספר}

שמיכות, כריות ובדים לקשירה

{למי שאין בדים יכול כמובן להשתמשבסדינים או מפות}

וכלל בתוכו פינת יצירה

{אם למישהו יתחשק לצייר…

הסבירה עלמה}

מיטות לתינוקות…

עגלה לטיול, שלל מטפחות צבעוניות,

בובות אצבע למשחק,

פסנתר

{שנוכל לנגן לבובות…}

ועל אחד הכסאות נתלו ציורים- לקישוט.

הילדים שמחו מאוד "לארח" אותי

ולהסביר לי מה כל דבר,

ומה עלי לעשות.

שכבנו בתוך האוהל,

שיחקנו בבובות,

דיגדגנו, התגלגלנו, צחקנו

גם אבא ואוליביה החתולה הצטרפו.

עשינו הפסקה לאכול ארוחת ערב,

חזרנו לאוהל לקרוא סיפורים

ובסוף היום סדרנו ביחד הכל במקום

עייפים ומאושרים הלכו הילדים לישון…

{חיוך}

מי שמכיר אותי יודע, שיצירתיות היא חלק גדול ממני

ושאני משתדלת להפעיל אותה

בכל הקשור לילדים.

כשראיתי את היצירתיות שלהם במשחק

הרגשתי שעשיתי משהו בסדר,

שהצליח לי!

ושאני שמחה שהם בחרו בי להיות אמא שלהם!!!

{חיוך רחב}

ולסיום- טיפ קטן ותודה-

כדי לא להרוס את חווית ה"אני חלק מהמשחק"

שמתי שעון מעורר לשעה הייעודה

ויידעתי את הילדים מראש שכשהשעון יצלצל

זה סימן להפסיק לשחק ולהתחיל לסדר

ולהתארגן לשינה.

כך לא הייתי צריכה אני להיות ה"שוטר"

שמפסיק את ההילולה באמצע לטובת השגרה…

ולהפתעתי- זה עבד מצויין!

 

ותודה לאמא שלי שעודדה בנו

את היצירתיות ואת שמחת החיים הזו!

6 תגובות

מתויק תחת הארות קטנות וגדולות, הבית שלי, המלצות על בילוי, ילדים, משפחה

6 תגובות ל-“אני אמא טובה- יום הפרגון העצמי

  1. ואוו! אין כמו אוהלים בסלון! ועוד כאלו צבעוניים ושמחים :)) לנו היו ספות יחיד בצורת "ר" שהיו בסיס מעולה לבתים מאולתרים🙂

  2. רונית בר-און

    מקסים ומרגש. איזה כיף להיות ילד לאמא כמוך, יקירתי🙂

  3. מיה מטס

    מקסים ! מעורר השראה לאמהות !!

  4. שוש טמבור

    שרונצ'ה זה קטע אדיר!את באמת ראויה למחמאות שהענקת לעצמך!!!!אשרי הילדים שיש להם אמא יצירתית

כתיבת תגובה

