מסיבת יום הולדת לכיתה

ביום חמישי האחרון

חגגנו לעלמה מסיבת יום הולדת לכיתה.

לה, ליאלי ולסוף- שני בנים מהכיתה…

נפגשנו {האמהות} למפגש תכנון וחלוקת מטלות.

*   *   *

בדרך כלל 1

אני לא אוהבת לחגוג לפני הזמן

{פולניה או מה?..}

אבל ככה יצא,

בגלל שהתאריך האמיתי של החוגגים

יוצא בחופש הגדול, ובעיקר בגלל

ניתוח הברך שלי הקרב ובא…

*   *   *

בדרך כלל 2

אני מאוד מתרגשת מאירועים כאלו

ונהנית מהארגון והעיצוב שלהם…

והפעם איכשהוא ההתרגשות הייתה ממני והלאה.

הרגשתי שזה עוד משהו ברשימת ה to do האינסופית שלי

שאני צריכה לעבור ולסמן עליו וי.

והיום עצמו עבר עלי בהרגשת תסכול משהו

על כך שזה מה שאני מרגישה,

וברצון של להיות אחרי זה…

*   *   *

המסיבה הייתה בגינה בקיבוץ עינת,

החלטנו {האמהות…} לארגן את ההפעלה לבד.

הבאנו ערכת קעקועים, מצנח

והכנו משחקים בניחוח של פעם

חבילה עוברת, הליכה עם ביצה על כף בלי עזרת ידיים…

חכה עם טופי וישיבה על בלון {עד שיתפוצץ}.

הילדים שיתפו פעולה והיו מקסימים.

אחר כך הכינו פיצות בטבון,

{האבות הכינו בצק ורון הפעיל את הטבון}

והשחילו סוכריות על שיפודים.

הדלקנו נרות ושרנו לכל ילד בנפרד

יום הולדת שמח…

יאלי

סוף

ועלמה…

לסיום חלקנו חרבות בועות סבון ושלוקים

והילדים רצו בדשא והפריחו בועות ענקיות…

סדרנו, ניקינו והלכנו הביתה

שמחים ומאושרים-

1 כי עבר ונגמר

2 כי היה נהדר…

3 כי היה לנו {ההורים} כיף להכיר ולחגוג יחד.

כיפאק היי!

{חיוך רחב}

*   *   *

מחר הניתוח שלי בברך…

לשמחתי הוא לא נדחה בגלל השביתה,

{חיוך של הקלה}

ואני אוכל לשיר לעצמי

בברך שלי שלושה חורים.

על משקל לכובע שלי שלוש פינות…

אז שיהיה לי לבריאות!

ולכם המשך שבוע נפלא!

נשתמע…

3 תגובות

מתויק תחת הארות קטנות וגדולות, ילדים

3 תגובות ל-“מסיבת יום הולדת לכיתה

  1. אחותי שלי, סחתיין עלייך, על היומולדת, הצילומים, הילדים והבלוג.
    אולולו לברך, הכל יהיה בסדר!!!

  2. התמונה של עלמה מכבה את הנרות משגעת!
    מחזיקה לך אצבעות שיעבור הניתוח בשלום, שיהיה בהצלחה!

  3. הילדים נראים נהנים, וזה מה שחשוב!
    כל הכבוד על ההתארגנות… והכי חשוב- בהצלחה בניתוח🙂 וחוצמזה- הפולניייה שבי מתה להגיד- עדיף חורים בברך מאשר בראש …חחח..

כתיבת תגובה

