פוסט משולב…

my left leg

רביעי בערב…

שבוע אחרי הניתוח…

רון בישיבה, הילדים כבר ישנים…

מדד מצב הרוח- עדיין "איך לפעמים"

אחרי ביקור אצל הרופא

{נפטרנו מהתחבושות!}

אחרי המקלחת…פתאום שמתי לב

שהסמיילי על הרגל שלי עדיין שם!

{זה הרופא שלי בעל חוש ההומור

שסימן לי את הרגל ביום הניתוח

והחליט להוסיף לסימון הרגיל פרצוף מחייך}

כאילו ממאן להימחק

כבר שבוע שלם- אמרתי?..

{ולמי שתוהה מקלחת זה עניין יומי אצלי}

אולי זו תזכורת עבורי

לחייך לפעמים במקום ה"איך לפעמים".

בכל מקרה זה עבד!

{חיוך}

*   *   *

בהמשך למחוות הקטנות

שכתבתי עליהן הבוקר…

בעוד אני עסוקה במחשבות

על מתנה למורה של עלמה לסוף השנה…

והיות שמחר הוא היום האחרון ללימודים,

עלמה שלי הכינה ברכה למורה.

{ניתן להגדיל את התמונה בלחיצה}

בערב לפני השינה,

עמדה מול שידת האיפור זמן מה,

לבסוף באה והראתה לי בשמחה

"אמא, זו המתנה שלי לעדימאיה.

בחרתי את הבקבוקון הזה שאני לא צריכה

{עם חומר לניקוי הידיים}

ואת הקופסא היפה ובחרתי 4 צמידים".

הייתי אחוזת התרגשות!

היא הניחה את הכל על הכיסא

כדי שאביא לה שקית אריזה יפה.

אחרי שהלכה לישון,

הנחתי בזהירות שקית צלופן שקופה

עם הדפס חרציות- כיאה למתנה שכזאת.

אין לי מילים לבטא את האושר והגאווה

שאני חשה בפנים!

כמה פשוט ותמים ומקסים!

לסיום- כמה אמרות חכמים

שביטאו את עצמם יפה במילים…

{חיוך רחב מאוזן לאוזן}

"Do a deed of simple kindness;
Though its end you may not see,
It may reach, like widening ripples,
Down a long eternity." Joseph Norris

*   *   *

A kind heart is a fountain of gladness, making everything in its vicinity freshen into smiles." Washington Irving"

*   *   *

There are many different ways we can show kindness to others, and it doesn't have to be in a big way."
The simplest of things may make the difference." Catherine Pulsifer, from A Little Bit of Kindness

*   *   *

kindness in giving creates love." Lao Tzu"

*   *   *

Remember there's no such thing as a small act of kindness. Every act creates a ripple with no logical end." Scott Adams


לילה טוב!

2 תגובות

מתויק תחת הארות קטנות וגדולות, ילדים

2 תגובות ל-“פוסט משולב…

  1. שוש טמבור

    שרונצ'ה שלי,את מצליחה להעביר תחושות/מחשבות ממש ביד אומן! מילים בגובה העיניים שחודרות ללב.בקשר לרגל השתדלי מאודדדדדדלא לתת למצבה לנווט את מצב רוחך. הרי עבר בסך הכל שבוע1!1 הרגל עברה טראומה ,תתחשבי בה ולא יעבור זמן רב והיא תחזור להתחשב בך.אמנם כל העולם נברא בשבוע אבל מסתבר שלבראו/ליצור משהו חדש זה מהיר יותר מאשר לתקנו.שיהיה לך יום נפלא וקסום אוהבת אמא פולניה

  2. shiri

    הי שרון. אנחנו לא ממש בקשר כבר וזה לא בסדר בכלל…ממש לפני כמה דקות ראיתי איזה כתבונת כזאת..לא זוכרת על מה …רק זוכרת שבסוף היה כתוב…טו דיי פור…וחשבתי עליך והנה אני בפייס מתפלאה לגלות שעברת משהו כזה בלי שידעתי בכלל…שוב הרצועות בברך? מה קרה שם? בכל מקרה החלמה!!!
    ולגבי עלמה…התפוח לא נופל רחוק מהעץ, מה? מדהימה.
    אולי ניפגש בדשא של הקיבוץ באחד מערביהחופש הגדול? מה את אומרת?

כתיבת תגובה

