רשימת ה- summer holiday האולטימטיבית והפתעה בסוף…

summer holiday garlend in my living room

enjoy the simple things", Susana Parada"

הקיץ הזה הוא למעשה הראשון שלנו

שבו ה"חופש הגדול" באמת מתחיל עכשיו.

בקיץ הקודם עלמה עוד הייתה בגן

ותודה לגנים בקיבוץ שעובדים

עד ה- 20 באוגוסט…

מה שהשאיר לנו

עשרה ימי שכרון חושים

שבהם הנהגנו בבית

את "קייטנת משפחת עשת".

הקייטנה הייתה קייטנה לכל דבר,

עם סדר יום ברור ולוח מאורגן.

{שנתלה בגאון על דלת הכניסה}

בזמן ה"קייטנה" למעשה

לא היה הרבה שוני מחיי היומ יום

שלנו…למעט השיווק!

נקודת המוצא הייתה {ועודנה}

שאם נשווק לילדנו את ה"יומ יום" כחווית "וואו"

אז הם יחוו אותה כ"וואו"

בעוד שאם נשדר להם ציפיה

ל"טיסה לירח" זו אכן תהיה שאיפתם.

אל תבינו אותי לא נכון-

אני לא מנסה למנוע מהם את הנאות החיים

או חלילה לגרום לאיזושהיא הנמכת ציפיות,

אבל אני חושבת שהאושר האמיתי

טמון בדברים הקטנים

ובעשייה של הביחד המשפחתית.

a reminder of how the simplicity of life at home

can foster so much joy…, Susana Parada

בסיום ה"קייטנה" המשפחתית

היינו עורכים טקס חלוקת מדליות השתתפות

לילדים ולנו!

{עוד רעיון ליצירה עם הילדים}

להעצמת גאוות היחידה…

וכן…אני מניחה שככל שהילדים יגדלו

יהיה יותר קשה לעמוד בסטנדרטים שלהם…

אבל היי…אני עוד לא שם?..

{חיוך רחב}

*   *   *

אז אחרי כל ההקדמה הרחבה הזו-

לפני כמה ימים, ראיתי בילדיסקו

{בלוג ההורות היצירתית של אפרת}

פוסט בנושא רשימת הקיץ האולטימטיבית.

מיד אימצתי את הרעיון בחום!..

וכך ישבנו ארבעתנו בגינה,

והעלנו כל אחד רעיונות

לדברים שאנחנו רוצים לעשות בקיץ.

עלמה גזרה לנו פתקים צבעוניים

ואני רשמתי עליהם

את שלל הרעיונות. ביניהם-

שחר– ללכת לדוג עם אבא

{רון הבטיח לבנות לו חכה משלו…}

לראות סרטי תום וג'רי במחשב,

לעשות בריכת מים בגינה.

עלמה– להשתולל בבוץ,

להזמין חברות לישון,

לנסוע לדוד שאולי.

רון– לאפות פיצות בטאבון החדש,

{טאבון לבני הבוץ שלנו בשלבי סיום!!!}

ללכת כל המשפחה יחד לסרט.

אני– לישון באוהל בים,

{בתנאי שהברך תאפשר?..}

לאפות קאפקייקס,

מרתון סרטים ופופקורן…

לבסוף- הידקתי את כל הפתקים

לחוט יוטה ויצרתי שרשרת צבעונית.

קשרתי כמה שאריות בדים לקישוט

ותליתי בשמחה בסלון.

{חיוך רחב}

*   *   *

ולסיום- אני חושבת שמי שהתמיד בקריאה

והגיע עד כאן…

{זה ללא ספק הפוסט הארוך ביותר שכתבתי}

מגיע לו איזה שי קטן…אז…

{חיוך}

לחמשת הקוראים הראשונים שיגיבו {וירצו כמובן…}

אני אשמח לעצב במתנה

"לוח קייטנה משפחתית" אישית לחודש אוגוסט.

כדוגמת הלוח שעשיתי לנו בשנתיים האחרונות…

{ראו קייטנת עשת 2009, קייטנת עשת 2010}

כל שתצטרכו לעשות זה לשלוח אלי למייל

sharon@einat.org.il

מידע לגבי התכניות שלכם,

דמויות אהובות, צבעוניות רצויה,

תמונות של בני הבית,

או כל מה שתחפצו שאשלב בלוח.

הלוח מעוצב בגודל דף A3.

אשמח מאוד אם תשתפו אותי

ותשלחו לי תמונות של הלוח האישי בביתכם.

ואם יש לכם בלוג, תוכלו להעלות את התמונה

ברשומה שלכם ולשלוח אלי קישור.

חופש גדול ומהנה לכולנו!

http://www.etsy.com/listing/61639444/home-is-happiness-made-simple

4 תגובות

מתויק תחת הארות קטנות וגדולות, המלצות על בילוי, ילדים, משפחה, עבודות שלי

4 תגובות ל-“רשימת ה- summer holiday האולטימטיבית והפתעה בסוף…

  1. שרון זה מקסים! שיהיה לכם אחלה קיץ!

  2. שוש טמבור

    מאוד יפה מפיח מרץ ,אנרגיה ופרקטיות. שיהיה לכם קיץ נפלא,פורה ומהנה. אמא-סבתא

  3. אוי אחותי. זה מעורר השראה. כמובן שמייד אחרי ההשראה מגיעות מחשבות בסגנון – אלוהים אדירים איך נשרוד את זה?? אוגוסט הוא ללא ספק חודש ההודיה על הטלויזיה והמחשב, אולי אני פשוט אשלח אותם אלייך….מה זה עוד שני ילדים בקייטנה?🙂

  4. אחותי את מקסימה בעיני! כל העשייה הזו מזכירה לי נשכחות…. מאחר והאחיינים שלך מעולם לא רצו ללכת לקייטנה……………. שיהיה לכם אך שמח וקסום!

כתיבת תגובה

