יום כיף עם שחר

מלבד כל תכנית קייטנת משפחת עשת,

החלטנו רון ואני,

לפצל מדי פעם כוחות,

כך שלכל ילד

{יש רק שניים….}

יהיה זמן מיוחד שלו ושל אחד ההורים.

אז בשבוע שעבר,

לפני שעלמה סיימה את הקייטנה,

לקחתי את שחר ליום כיף.

רק הוא ואני.

קייטנת כיף חיים.

קנינו שוקו, בורקסים ונישנושים,

ונסענו לגן החיות בפתח תקוה.

היה חם ומגניב…

אח"כ שחקנו בגן השעשועים הסמוך,

נסענו לאכול גלידה

כי היה חם- כבר אמרתי?..

ובסוף יצאנו עם סוכריות צבעוניות על מקל.

חזרנו הביתה עליזים ושמחים,

התרעננו-מי במקלחת ומי באמבטית קצף…

הכנתי לנו ארוחת צהרים,

סידרתי לנו מזרנים בסלון,

ראינו סרט ונרמנו לשנ"צ נפלאה.

שחר קם ואמר לי

"אמא היה כיף איתך!"

{חיוך רחב במיוחד}

כמה פשוט וכמה נפלא!

!enjoy the little things

 

 

 

 

 

2 תגובות

מתויק תחת המלצות על בילוי, ילדים

2 תגובות ל-“יום כיף עם שחר

  1. מדהים לראות כמה ההנאה של ילדים היא טהורה. כל שצריך הוא להשקיע אהבה וללא ספק נתת את הכי טוב לילדך!
    עשית לי כיף לראות זאת והזכרת לי כמה זה חשוב…

כתיבת תגובה

