או טו טו ביה"ס…

החופש הגדול כבר בסיומו….

כל כך הרבה פעילויות בימים אלו,

מחשבות שרצות בראש,

תמונות שאני רוצה לפתח,

נושאים שאני רוצה לכתוב עליהם

ולא מספיקה.

{עוד דברים שמתווספים לרשימת ה"צריך"}

ואו טו טו חוזרים לשגרה

מי לביה"ס ומי לגן

ומי לעבודה- כמובן.

{חיוך}

כמה רעיונות לארגון לפני תחילת הלימודים

וגרפיקות חינמיות להדפסה:

לפני כמה ימים,

סדרתי עם עלמה את כל החומר

לביה"ס. עטפנו מחברות,

הדבקנו מדבקות,

והיא רשמה עליהן את השם והכיתה

והמקצוע ושם בית הספר…

עד שנמאס לה ואז אני רשמתי עבורה.

כבר גדולה בת 7 ועולה לכיתה ב'!

כאילו רק אתמול קנינו את הילקוט

והתכוננו לכיתה א'…איך שהזמן טס!!!

להבדיל ממחברות ה"דפתר" החומות שהיו לי בזמנו,

בכיתה א' יש מחברות חכמות עם כריכה צבעונית

ורשימה מסודרת של צבעי עטיפות

לפי מקצועות- כדי להקל על הזיהוי.

אבל העטיפות הצבעוניות הן די שקופות,

אז הדפסתי לעלמה דפים עם גרפיקות נעימות

והשחלנו אותם בין המחברת לעטיפה.

כך יצרנו מראה יותר אישי לכל מחברת,

וגם על רקע הדף הלבן בלט יותר צבע העטיפה.

אפשר כמובן להדפיס גם דף ציור בנושא מסויים או של דמות

האהובים על הילד ולתת לו/ לה לצבוע לבד.

לכל המעוניין, הכנתי כמה דפים עם גרפיקות להורדה חינמית

והנה לינק לאתר עם דפי ציור של דמויות אהובות.

*   *   *

בתחילת שנה אני ממליצה לצייד את הילדים

במכתב ברכה או שיר שיחזק אותם

ויזכיר להם שהם אהובים.

שיר שאני אוהבת במיוחד

יש לך נשיקה בכיס

של שלומית כהן- אסיף

הנה הדף שהכנתי לעלמה ושחר

ניתן להגדיל בלחיצה ולהדפיס.

את האיור המתוק מצאתי כאן במקרה

והוספתי לו קצת לבבות משלי…

שתהיה לנו שנה נפלאה

והכי חשוב- בהצלחה!

xxx

 

 

 

8 תגובות

מתויק תחת הבית שלי, ילדים

8 תגובות ל-“או טו טו ביה"ס…

  1. כמה כישרון וכמה אנרגיה, מותק, את בלתי נלאית, איזה יופי וגם עוד לשבת לכתוב על זה פוסט, u r one of a kind

  2. rinat

    There's a kiss from me to put in your כיס! a kiss "to go"

    >3>3>3

  3. מקסים אחותי,
    זה ששיר כזה גורם לי לחלוחית בעין….רק מראה כמה יום ראשון בגן הוא דבר מרגש בשביל אמא🙂

  4. מקסים ביותר. מדפיסה עכשיו שיהיה לי להטמין בין הכריכים מחר🙂

כתיבת תגובה

