תובנה לתחילת השנה…ו- heart handmade giveaway

אז איך היה לכם החג?..

אצלי היה נפלא!

רווי משפחתולוגיה- משני הצדדים

{אני שמחה לומר שהשנה

זה מאוד ריגש אותי…

בעוד שהיו שנים בהן הייתי עסוקה בלפנטז

על בריחה מסיטואציות החג לתאילנד…}

מתובל בהרבה אוכל טוב,

וצחוקים עד דמעות…

וכך ממרום ארבעת ימי החג,

החלטתי לרשום את מסקנותי לשנה הבאה-

קודם כל החלטתי לברך את השנה החדשה לשלום

ולתת לה לברך אותי בחזרה

{חיוך רחב}

בתור התחלה החלטתי שהכי חשוב זה to

ולא פחות מזה to

אשתדל להיות יותר נחמדה ואמפתית…

ומעבר לאושר, לבריאות, לאהבה

ולכל שאר האיחולים הרגילים

{שאני מאחלת לכם ולי

ושלא תחשבו שאני חלילה מזלזלת בהם!}

החלטתי שהשנה זו השנה

שבה אתרגם את כשרונותי להצלחה!

נכון החלומות לא תמיד ברורים,

אבל אני מתכוונת לרדוף אחריהם

כך שמקרוב יותר אולי יתבהרו?..

עד כאן הכל הרגיש לי ורוד למדי…

ואז-

עלמה בישרה לי מהחדר

ששחר מקיא…

אז-

הנה אני אחרי כל הנקיונות

של הילד, המיטה, הבגדים והמצעים…

אחרי סאגת הבכי של עלמה בעניין

"אני לא רוצה ללכת מחר לביה"ס"…

אחרי המוסיקה המרגיעה

{5 פעמים ברציפות! אבל מי סופר?..}

ואחרי שגללתי אחורה

להיזכר על מה דברתי?..

כל שנותר לומר הוא

שעדיין- מרגיש לי ורוד!

ושאני בהחלט מתכוונת לנסות יותר!

ואחרי הכל

…you can't blame a girl for trying

השנה אני רוצה ויכולה להיות

אישה שגורמת לדברים לקרות!

{חיוך}

וכנראה שלא במקרה קבלתי מאחותי

את הפוסט של widly free woman

women who make things happen

{חיוך רחב}

כל האיורים המקסימים שפשוט

אמרו את כל מה שרציתי אני להגיד…

הם של Sarah Jane Studios

ולמי שהתאהב בהם כמוני,

יש גם בלוג.

ולסיום- אל תפספסו את ה- giveaway

הנפלא של heart handmade uk

מאחלת לכם ולי

הצלחה בכל אשר תרצו!

ושנמגנט עוד ועוד דברים

טובים לחיינו!

באהבה רבה,

שרון.

10 תגובות

מתויק תחת art, הארות קטנות וגדולות, חגים

10 תגובות ל-“תובנה לתחילת השנה…ו- heart handmade giveaway

  1. rinat

    YESSSSSSSSSSSSSSSSSSS! LOVE YOU SIS🙂

  2. מרגש, אמן על כולנו, את מעוררת השראה. לוב יו

  3. shosh

    פשוט נפלאאאאאאאאאאאא!!! או כמו שחמיך נוהג לומר "בטוב טעם".אני מאחלת לך שאכן יתקיימו כל המשאלות/ תוכניות/איחולים ומאוויים. אוהבת אותך אמא שלך

  4. תודה רבה! אתן המעודדות הראשיות שלי🙂

  5. הילה כשדאי

    שרון, הצחקת אותי ועוררת לי את מצב הרוח שהיה רדום הבוקר אחרי החג.
    בהחלט מעורר מחשבה אולי אני אאמץ חלק מההחלטות שלך
    אני מקווה שנפגש בקרוב, נשיקות

  6. אחותי, את מעולה כרגיל. אמן ואמן ואמן,

  7. חיים טמבור

    הי,

    כנראה שזה משבר גיל ה-40 ואת כבר מראה סימנים ראשונים של התגברות.

    מאחל לך בריאות והצלחה מרובים בהמשך.
    אוהב,
    אבא

כתיבת תגובה

