סוכות השבוע שהיה

סוף השבוע נגמר

ואיתו החגים…

אני באופן אישי,

כשמוציאים אותי ליותר מיום חופש אחד

מתבלבלים לי הימים,

וכולם נראים כמו שישי שבת…

והנה בא עוד אחד…

וזה לא נגמר.

ורציתי לשתף אתכם

בכך שהיה לי שבוע נהדר!

אז הנה תמונות מאירועי השבוע שהיה-

אירוע מכירת החצר ובתים פתוחים בעינת.

עלמה מאיישת את דוכן המכירה של

עגבניות השרי הנפלאות של דוד שאולי.

מיותר לציין שכולן נמכרו?..

{חיוך רחב}

דוכן המכירה של הקאפקייקס

שהילה ואני הכנו.

קופסת פח שאמא קנתה לי עם הדפס קאפקייקס

שימש לנו כקופה.

מתוק בפה מתוק בלב!

השלים של חגית ושלי

ם בנונשלאנט על ספסל במרפסת.

עלמה מדגמנת את אחד מהם.

{הצילום של עלמה צולם ע"י חגית}

ואני עיצבתי לי כרטיס

בהשראת הפרחים של cath kidston

וחילקתי לכל מי שהגיע

{מאין שלח לחמך…}

אני חושבת שללא ספק ההנאה הגדולה של החג

הייתה במיוחד ביום שלישי,

שבדרך כלל נהוג לומר עליו

פעמיים כי טוב,

היה לנו שלוש פעמים טוב!

כי גלעד חזר הביתה!!!

{חיוך גדול מאוזן לאוזן}

ואצלנו בקיבוץ בנוסף-

חגגו את חנוכת הספריה המשופצת

יחד עם יריד ספרים ססגוני,

פעילויות לכל המשפחה

ואפילו דוכן גלידה…

עבדכם הנאמנה קודחת בבוקר האירוע

את התמונות לקיר החיצוני של הספריה.

{וזו הזדמנות טובה להודות לנעמה

שהשכימה לקום ועזרה לי- תודה!

ותודה בכלל לכל מי שעזר ותרם להפקת האירוע!}

התמונות הן עבודת יצירה מופלאה

של ילדי הקיבוץ בכיתות א'- ג'.

עלמה ושחר על

מושב חלון עם כריות בצבעי פסטל

בפינת הילדים בתוך הספריה.

מדף ספרים מיוחד לסופרים ויוצרים

תושבי הקיבוץ.

ילדי הקיבוץ קיבלו תיקי ספר במתנה

וציירו עליהם על מחצלות בחוץ…

רכשנו ספרים חדשים לילדים ולנו…

היה לנו כיף!

שבוע נפלא!

11 תגובות

מתויק תחת הארות קטנות וגדולות, המלצות על בילוי, חגים, משפחה

11 תגובות ל-“סוכות השבוע שהיה

  1. rinat

    🙂 מתה עלייך אחותי! כל הכבוד! פשוט מקסים!

  2. איזה יופי! תשלחי לי קאפקייק אחד🙂

  3. nofar indig

    מקסים!!!!!!!!!אין מילים…

  4. shosh

    פשוט נפלא!!! שמחת החיים וחדוות היצירה קורנים מכל תמונה וכל מילה.תענוג לעין.
    אוהבת אמא

כתיבת תגובה

