היום לפני שבוע…

היום לפני שבוע…

חזרנו מרודוס.

אבא יצא לפנסיה

{במזל טוב!}

והוציא את שלושת בנותיו

{אני האמצעית}

לטיול אב ובנותיו ברודוס.

הייתי זקוקה לחופש הזה.

ונהניתי מכל רגע!!!

אז תודה אבא על החופשה הקסומה

וליעלי על הרעיון,

ולרון שנשאר עם הילדים,

החתולים,

התרנגולות והדגים

בזמן שאני עשיתי חיים.

אז מבלי להלאות אתכם

בפרטי הפרטים,

החלטתי שהתמונות שוות יותר מאלף מילים.

{חיוך רחב}

הלובי והחדר, וכך נראו הבריכות בלילה מהמרפסת שלנו-

שחר היה משתלב כאן מצוין עם הגלימה והחרב…

ואז כשחזרתי הביתה חיכו לי מכתבי אהבה

על הדלת הים תיכונית שלי…

…home sweet home

{חיוך}

4 תגובות

מתויק תחת המלצות על בילוי, משפחה

4 תגובות ל-“היום לפני שבוע…

  1. איזה כיף לכן הבנות שאבא לוקח לטיול! ואת מקסימה בורוד🙂

  2. טוב , לחיי עוד המון חופשות מהממות שכאלו ושאפו ענק לאבא שלנו!!!!

  3. רונית

    הי מתוקה שלי, נראה כי חגגתם! איזה כיף!!!! נשיקות.

  4. shosh

    תמונות יפות שעושות חשק לנסוע ועושות טוב על הלב!

כתיבת תגובה

