סדנת חנוכה מתוקה

אני שמחה להזמיכם

לסדנה משותפת שלי ושל הילה להב

חברה טובה ויוצרת מוכשרת.

סדנת חנוכה מתוקה.

*   *   *

בסדנה נאפה יחד עוגיות נפלאות

נקרוץ מהן סביבונים ואותיות,

וניצור יחד איחולי חג מתוקים ומקושטים.

את כל היצירות המתוקות ייקח עימו כל משתתף

בסיום הסדנא ב- 3 שקיות צלופן אישיות

מקושטות אף הן ב- printables

חגיגיים שהכנתי במיוחד עבורכם!

*   *   *

הסדנה תתקיים בבית שלי בקיבוץ עינת

ביום שישי ה- 7.12 ב- 9:00-11:00 בבוקר,

העלות למשתתפת 120 ש"ח,

כולל חומרים, קפה וסופגניות!

אנא מהרו להירשם במייל

sharon@einat.org.il

מספר המקומות מוגבל!

מקווה לראותכם ובינתיים

תזכורת למי שלא עוקב אחרי

גם בדף הפייסבוק:

לכבוד החנוכה אני מתכננת שוב

8 ימי יצירה

בהם אפרסם פוסטים אורחים

של בלוגרים ו/ או אנשים יוצרים שמעוניינים

לשתף אותנו

ברעיונות חדשים ויצירתיים לחג.

הנה טעימה ממה שהיה לנו בשנה שעברה

פוסט אורח של אמא ברשת.

כל מי שמעוניים לקחת חלק

צרו איתי קשר למייל.

*   *   *

שיהיה לנו שבוע נפלא

מלא בעננים מהסוג שמוריד גשם

{ונטולי עמוד…}

שרון.

תגובה אחת

מתויק תחת DIY, חגים, מה קורה במטבח

תגובה אחת ל-“סדנת חנוכה מתוקה

  1. הילה גרשוני- כשדאי

    מקסים!!!הייתי שמחה להצטרף אבל זה נופל על שישי שבו אנחנו חוגגים סוף סוף יום הולדת לליה…

כתיבת תגובה

