אושפיזין?.. תפור עלי

אושפיזין?.. תפור עלי.
פוסט אורח של גלי כץ.
שלום לכולם!
איזה כיף להיות אושיפזין-טרום-סוכות אצל שרון.
שמי גלי ואני בעלת הבלוג "תפור עלי",
בלוג יצירה, בישול, המלצות ועוד – הפינה הקטנה שלי.
והיום אני מתארחת אצל שרון
עם כמה קישוטים כיפיים ופשוטים לסוכות
שהכנתי מהדפים המקסימים של "האחיות".
ישר כשראיתי את הדפים
התחילו לרוץ לי רעיונות בראש וכמה מהם גם מימשתי…
עד אחת לפנות בוקר…
{שרון, על המצפון שלך!}
איזה כיף זה כשאפשר להדפיס כמה שרוצים.
התמכרתי קצת…
אז נתחיל?
DSC_1403_3_2
הקישוט הראשון הוא שרשרת דגלונים פשוטה
שהכנתי מכמות של 2 דפים
{נקרא לדף הזה "הדף הירוק"} שהדפסתי.
השתדלתי את הפסים לדגלונים
לחתוך בין הפסים המצויירים בדף
כדי להוסיף קצת ענין
ואת העודפים שנותרו לי משני הצדדים,
חתכתי לדגלונים הקטנים.
איך? ככה:
כל פס הוא ברוחב של 9 ס"מ,
קיפלתי אותם לחצי בגובה ואז לחצי ברוחב,
ושם סימנתי נקודה בגובה 4 ס"מ מהתחתית.
זה הקודקוד של המשולש – ואז
פשוט גזרתי מכל פינה אל הנקודה
ויצא לי דגלון חמוד וסימטרי.
המשולשים הקטנים עשויים בדיוק באותה הצורה.
הדבקתי אותם בדבק דו צדדי
והשארתי פתח להשחיל אותם על סרט סטן נחמד.
ליתר חגיגיות וניצנוצים
ניתן לכתוב עם דבק ועליו לפזר
אבקת נצנצים בצבעים תואמים
או דווקא לא.
אני כתבתי עם עט דבק,
ופיזרתי אבקה בשני צבעים.
סוכות-גליטר זה כאן!
DSC_1399_3_2
הלאה? הלאה!
הקישוט השני הוא קישוט תלוי.
אין לי מושג איך לקרוא לו אז תזרמו…
DSC_1375_2_2
גם הוא מכמות של 2 דפים והפעם מהדף "הפסטל".
אם יש לכם דף קשיח יותר – ניתן פשוט להדפיס דו צדדי.
אבל אם 12:30 בלילה ואתם כבר לא מצליחים לחשוב…
אז אפשר גם להדפיס כפול על דף רגיל ולהדביק.
כמו שאני אומרת לילדים שלי
"כשאין שכל – כל הגוף סובל…"
את הפסים חוררתי עם מחורר תחרה
שעושה את הדוגמא העדינה בקצוות
אבל גם כל מספרי זיגזג או מספרי צורות
יעבדו אותו הדבר.
איך? ככה:
הרעיון כאן הוא שהרצועה הפנימית היא הכי קצרה,
וכל רצועה ארוכה מחברתה בערך ב2-3 ס"מ עד
הרצועה החיצונית שנשארת באורך המקסימלי שלה.
אני חיברתי את כל הרצועות בקצה אחד
{דבק פלסטי פשוט…
כזה שגונבים מהקלמר הראשון שמוצאים בבית}
ואז בדקתי עד כמה אני רוצה לקצר כל זוג רצועות
{רצועה והנגדית לה} לפי גודל ה"בטן" שרוצים.
גוזרים, ומדביקים את כל הרצועות גם בצד השני
{אותו הדבק… כבר גנבתם, לא?}
מחוררים למעלה ומחברים סרט לתליה – וזהו.
עוד קישוט מוכן.
DSC_1380_2_2
הלאה? הלאה!
הקישוט השלישי הוא שרשרת פשוטה
אבל במקום לתת לדפים לנוח קצת…
התעללתי בהם עם מחורר אחר
שעשה את צורת הפרחים החמודה הזו.
יצאה שרשרת מגונדרת כזו ואוורירית.
אני אוהבת את התוצאה.
DSC_1370_2_2
תודה רבה לשרון (מצמד "האחיות") על האירוח,
הדפים המקסימים והחוויה הכיפית.
שיהיו לכם חגים שמחים מלאים באהבה ושמחה.
רוצים עוד שרשראות ורעיונות?
מוזמנים לקפוץ לביקור גם ב"תפור עלי".
חג שמח!
גלי.
blog icon

3 תגובות

מתויק תחת DIY, חגים

3 תגובות ל-“אושפיזין?.. תפור עלי

  1. היה כיף!
    תודה על ההזמנה.
    בפעם הבאה אצלי.🙂

  2. פינגבק: 8 ימים של ניסים- משחק ה"מכבים-יוונים" הראשון! | gonna be 40

  3. פינגבק: סוכות או לא להיות | gonna be 40

כתיבת תגובה

