פיסטוק

1248_55435345

היום,

כשאני מפרסמת את הפוסט האורח של ימה

במסגרת 8 ימי הניסים-

אור גדול יהיה פה.

יש אור אחד גדול שכבר מאיר מחוזות אחרים…

לא לגמרי ברור לי התזמון הזה

של שני יוצרים גדולים

שהלכו לעולמם דווקא השבוע- בחנוכה.

אולי זה סוג של נס?..

הרי ניסים מטבעם אינם מובנים.

ובעצם זה לא כל כך חשוב…

אני לא חושבת שיש מישהו

בטווח הגילאים שלי

{וכן- כבר עברתי את שלב ה

gonna be 40}

שלא גדל על ספי ריבלין.

אמנם הוא עשה דברים רבים ומגוונים בחייו,

אבל בשבילי הוא תמיד היה ויישאר

פיסטוק.

אני שמחה על כך

שלפני כמה שנים,

ראיתי אותו באיזו מסעדה,

וכ"כ התרגשתי,

שאזרתי אומץ,

ניגשתי אליו

ואמרתי לו בכנות ובפשטות

שהוא ליווה את רוב שנות ילדותי

ושאני מעריצה שלו.

והוא הודה לי מאוד בחיוך כובש.

{חיוך}

יהי זכרך ברוך.
(¯`•.•´¯) (¯`•.•´¯)
*`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´
☆ Light blessings &º `•.¸.•´ º ☆.¸¸.•´¯`♥Miracles of LoVe

blog icon

השארת תגובה

מתויק תחת הארות קטנות וגדולות, נוסטלגיה

כתיבת תגובה

