יום המאה

100

יום שישי הקרוב

הוא יום ה- 100

לתחילת הלימודים.

בכיתה א' זו חגיגה של ממש!

לכבוד החגיגה,

בקשו מאתנו-

ההורים והילדים

להפעיל את הדמיון,

ולבנות יחד דגם כלשהוא

ממאה חלקים.

מכיון שאני לא נוהגת להחזיק

בבית מאה פריטים מאותו סוג

של משהו….

הדימיון שלי הוביל אותי

לדגל שהכנתי עם הילדים

ביום העצמאות,

ומשם לזה-

1526857_10202361099482272_1152367589_n

{ואני מתנצלת מראש

על איכות התמונות….}

1044681_10202361099002260_91075173_n - Copy

פרשתי שמיכה על הרצפה בסלון.

ויחד עם שחר אספנו

100 פריטים-

גורמיטי, גיבורי על, זיבלונים

{איך אפשר בלי?..- שחר}

גרביים, ספר, מפית, כלים,

לגו, כדור, דובי, קלפים, כפפה,

חבילת פריכיות, בבושקה

{איך אפשר בלי?..- אמא}

בקיצור- מה שבא ליד.

ספרנו במרץ עד שהיה לנו

100 פריטים כדרוש.

וסידרנו אותם בצורת המספר 100.

{חיוך}

ובגלל שזה יוצא בט"ו בשבט,

הצעתי שאח"כ ניצור מהכל עץ.

והרי התוצאה לפניכם-

טובשבט2014

אחר כך התחלנו

לאסוף במרץ

{אני}

להתלונן

{שחר בעיקר}

ולהחזיר למקום

{בשיתוף פעולה תוך לחץ מתון}

וזהו.

מה דעתכם?..

לדעתי עכשיו נשאר רק להדפיס,

למסגר- כדי שיוכל לקחת לכיתה.

ולסמן וי ב- todo list.

לל"ט.

blog icon

8 תגובות

מתויק תחת art, DIY, חגים, ילדים

8 תגובות ל-“יום המאה

  1. רעיון מדהים! יצירה מיוחדת במינה! אהבתי מאוד את המקוריות שלך!!!

  2. אלה מור

    מקסים ,איזה יופי של עץ .
    "ויהי ערב" ,איזה ספר נוסטלגי ,גדלתי עליו …(יש לנו אותו בבית במהדורה הקשיחה ,זה לא אותו דבר ,הילדים שלי לא יודעים לצטט אותו ,כמו שאני ידעתי)
    ט"ו בשבט שמח

  3. מקסים!
    אהבתי מאוד, כרגיל אין עליך.
    מרשה לי לאמץ…?🙂

כתיבת תגובה

