design, אופנה

אופנה לארנבונים

1ebe775acdb84916b689f831e0adf023bunny-accessories-maileg-600-sistersguild-Image---Page-16

Maileg collection by sisters guild

כן כן…

הקולקציה המרהיבה הזו

היא לא פחות מאשר

לארנבונים!

אני לא חושבת

שנתקלתי בארנבים לבושים

טוב יותר מאלו.

{חיוך}

B-16-3300-00-maxi-rabbit-girl

bunny

מי יודע מדוע ולמה?

לובשת הארנבת פיג'מה?…

עם פיג'מות כאלו,

מי רוצה להתלבש?..

חולצת פיג'מה מבד פוינטל

עם תחרה

ומכנסונים בהדפס וינטאג',

סט ריב פרחוני.

B-mega-pink-embroidery-dress-16-3425-00

pinkbunnycloths

טקסטורות קייציות נפלאות

פשתנים מודפסים

וכותנות דקות רקומות.

כמה חבל שאין במידות גדולות….

BEST BUNNIES

אומרת זו שלא מרגישה

כל כך טוב היום…

ונשארה לבושה בפיג'מה

בעצמה….

pj

בריאות לכל ושבוע נפלא,

blog icon

7 תגובות על ״אופנה לארנבונים״

      1. מגי יקרה, גם אני הייתי שמחה לגזרה…
        אבל מצאתי גזרה והדרכה לארנבים מתוקים לא פחות של purlbee
        http://www.purlbee.com/the-purl-bee/2007/1/4/a-friend-for-the-purl-bee-purl-rabbit.html
        ויש גם גזרה והדרכה לבגדים-
        http://www.purlbee.com/the-purl-bee/2007/1/6/clothes-for-purl-rabbit.html
        נראה לי שאני אנסה לתפור אותו גם…. 🙂

        אהבתי

כתיבת תגובה