design, הארות קטנות וגדולות, עבודות שלי

my {happy-pink} winter mood

טוב,

חשבתי שהפוסט הבא שלי

יהיה על המגזין החורפי של קונפטי

שהיה כבר אמור להתפרסם,

אז חשבתי…

{חיוך}

אבל כדרכם של דברים,

לא הכל קורה בדיוק בזמן שאנחנו רוצים….

ובעוד המגזין קורם עור וגידים

{אוטוטו מוכן ומתפרסם….. 🙂 }

לא חשבתם שאשאיר אתכם ללא השראה…? did ya

אפרת מ "קפה ויפה" והגה מ- Hege in France blog

ארגנו אתגר של לוחות השראה באווירה חורפית.

המטרה היתה ליצור לוח השראה חורפי שמעביר תחושה ורגש.

וגם אני משתתפת בו-

10906342_630891970373884_1087270074363011552_n

my board for the #moodboardchallenge: hapPink winter mood

 

קבלו את אווירת החורף האופטימית שלי-

my {happy-pink} winter mood

החורף שלי מורכב מענן ורוד בתוך השמים האפורים,

מרגש של אופטימיות וחמימות של סוודר נעים,

מהרגשה של חיבוק,

מתוק של עוגיה שעושה מתוק בלב.

הלב שיודע שיש קשת אחרי הגשם…

while still working on my online mag- confetti

{…which to be honest is a bit behind schedule}

i chose to participate in a winter mood board challenge

hosted by two bloggers- efrat from "cafe veyafe" and

.hege from hege in farnce blog

– my {happy-pink} winter mood is made of

,a pink cloud between the gray skies

,a sense of optimism and warmth of a cosy sweater

,a hug

.a sweet taste of a cookie, makes a sweet heart

…the heart that knows there's a rainbow after the rain

אני מזמינה אתכם לאחד מהבלוגים,

שם תוכלו לראות את כל הלוחות המשתתפים

{תגללו לתחתית הפוסט}

וגם להצביע לזה שאהוב עליכם במיוחד.

, i invite you to one of the blogs

where you can view and enjoy all the beautiful

{inspiration boards {scroll down to the end of the post

.and you can also vote for your favorite one

קישורים לתמונות המופיעות בלוח:

 

 

2 תגובות על ״my {happy-pink} winter mood״

כתיבת תגובה