art, אופנה

?..fancy leggings

amazing leggings by ZIBtextile

מה יותר כיף מללבוש טייצים?..

זה אמנם נצמד לנו לגוף…

אבל גמיש, נעים ומחמם.

*ZIB

שתי מעצבות טקסטיל מוכשרות מלטביה

מכניסות קצת אמנות

לבגדי היומיום שלנו.

הטייצים מודפסים בעבודת יד.

כל אחד יחיד ומיוחד.

בהחלט הדרך המושלמת

להוסיף צבע, אופי וקצת fun

לגרדרובה.

אני כבר הוספתי ל- wish list שלי…

{חיוך}

ויש גם לבנות שלנו…

נראה לי שכשעלמה שלי תראה את זה מחר

זה ייכנס גם ל- wish list שלה…

אחרי הכל התפוח לא נפל רחוק מהעץ…

אבל חכו…

עוד לא גיליתי לכם את ה"שוס" הכי גדול-

הטייצים של הילדות זורחים בחושך!

ומשהו משעשע לסיום-

בעודי חושבת על משפט סיום לפוסט

עולה לי המילה glowing

{בגלל התמונה}

ומשום מה התחלתי לזמזם את המנגינה של

…the answer my friend

ולמי שעוד לא עוקבת אחרי

…is GLOWING in the wind

{חיוך…}

ואין לי מה לומר להגנתי חוצמזה

שזה מה שקורה למי שכותבת

בשעות מאוחרות בלילה

במקום לישון את שנת היופי שלה.

אז כנראה שאסיים בשיר…

תהנו!

[https://youtu.be/Ld6fAO4idaI]

2 תגובות על ״?..fancy leggings״

כתיבת תגובה